LOOK.LOVE.FEEL

with love...how to order??

Saturday, January 22, 2011

L.O.N.G W.R.A.P.P.E.D D.E.S.I.G.N K.U.R.T.I.S.

 O.M.G!!!!

LOOK WHAT WE HAVE HERE.....
OUR DRESSY KURTIS CAN BE TEAMED WITH FORMAL PANTS AND SKIRT TO GIVE HINT OF THE EXOTIC.WITH FABRIC MADE OF COTTON, SILK CREPE AND GEORGETTE.
WE ALSO PROVIDE KURTIS WITH HANDMADE EMBELLISHMENT SUCH AS BEADS, ORNAMENT , STONES,SEQUINS AND EMBROIDERY UPON REQUEST.THEN U WILL AMAZE ON WHO WOULD THINK ONE CAN CREATE SO MANY UNIQUE PATTERNS USING THE SAME ACCESSORIES.
WHERE TO WORE ?? U CAN WEAR TO THE OFFICE WITH PALLAZZO PANTS, CHICKY STYLE WITH LENGGINGS OR U CAN WEAR IT CASUALLY WITH BELL-BOTTOM OR SKINNY JEANS TO ALL KIND PARTIES.OR,  U ALSO CAN WEAR IT WITH LONG SKIRT AND OF COURSE WE CAN MAKE IT FLATTERING MATERNITY WEAR TOO.

COLOUR - KHAKIS, BLACK N WHITE, RED
SIZE- XS, S, M, L,XL
PRICE - RM 89.90(INCLUDING POSTAGE FOR SEMENANJUNG MALAYSIA)

MAD ABOUT PALAZO


GOOD MORNING EVERYONE, MAY U HAVE A GOOD DAY AHEAD.DONT WORRY ABOUT WHAT TO WEAR TODAY..I'LL GIVE U SOME IDEAS ON HOW TO MIX AND MATCH.IT'S JUST A HUMBLE THOUGHT..DAAAA...

WIDE LEG PALAZZO PANTS ARE PERFECT FOR THOSE WHO LOVES TO TRY SOMETHING NEW AND TO BE DIFFERENT FROM OTHERS.THIS WIDE LEG PANT WILL MAKE ANY OUTFIT A SENSATION.THE STYLE HAS LEGS WIDE ENOUGH TO SEEM LIKE A FULL SKIRT.
THE PANTS RIDE LOW ON THE WAIST WITH A BAND AROUND THE WAIST AND BELT LOOPS.U CAN WEAR IT DAY OR NIGHT.WEAR IT WITH KURTA. PLAIN SHIRT OR  KEBAYA TO THE OFFICE,  OR IF YOU WANT SOMETHING HOT AND SEXY, WEAR IT WITH THE STRAPLESS SEQUIN TUBE TOP FOR A GREAT PARTY LOOK.

SIZE - FREE SIZE ( XS,S,M,L)
 XL, XXL ARE CUSTOM MADE TO ORDER  WITH NO EXTRA CHARGE.
COLOUR - BLACK, GREY, RED, ELECTRICK BLUE ( U CAN REQUEST ANY COLOUR U WANT AS WELL)
PRICE - RM 79.90
MATERIAL - GOOD QUALITY LYCRA.
++++ WE DO PROVIDE PALAZZO FOR MATERNITY AS WELL.


"me wearing the palazzo while inte rviewing dato jimmy choo"



                                                  'rena whi host wearing khupukuphu palazzo"

 
  "as seen on metro ahad.model are wearing long kurta with palazzo"
      

Alhamdulillah

Alhamdulillah syukur kepada ALLAH yang memberikan segala nikmat dan limpah kurnia kepada kita semua.Member nafas agar kita hidup sehari lagi di muka bumi ini dan  di atas segala rezeki yang di curahkan.ALHAMDULILLAH sekali lagi.

Baru- baru ini, bertempat di MAYFAIR PAVILLION, berlangsung majlis bersama media secara kecil-kecilan sempena tahun kedua fiza memperbaharui kontrak bersama mereka.Walaupun secara tidak langsung, ini adalah kali ketiga fiza bekerjasama dengan pihak mayfair.Banyak susur galur yang perlu dilalui sebelum menjadi duta mayfair dan alhamdulillah diberikan kepercayaan untuk membawa jenama ini setahun lagi.

Mungkin ramai yang tidak percaya, tapi inilah hakikatnya.Mayfair banyak embantu fiza dalam mengembalikan semula keyakinan diri yang kurang bila berhadapan dengan kamera satu ketika dulu.Pada mulanya, fiza tak pernah percaya pada produk pelangsingan badan kerana kebanyakan model yang digunakan adalah supermodel yang sedia ada langsing.Tapi, bila pihak mayfair mengambil keputusan untuk membantu fiza menguruskan badan, fiza sahut pelawaan itu meskipun pada mulanya hati merasa ragu-ragu.Tetapi, bila bentuk badan mula menonjol, berat badan mula berkurangan, barulah keputusan di ambil untuk menandatangani kontrak yang diberikan.Bukan sahaja soal harga dan bayaran, tetapi sebagai duta sesuatu produk fz ingin setiap orang yakin dengan apa yang ingin cuba fiza sampaikan, jadi apa yang paling penting sekali, produk ini sememangnya berkesan dan memberikan banyak perubahan pada diri fiza.Ini semua boleh anda nilaikan sendiri.

Untuk tahun ni, masih ada banyak program yang harus dilaksana termasuk roadshow di seluruh malaysia dan siri promosi di kuala lumpur.Terima kasih mayfair kerana merealisasikan segala impian fz.

Selain itu, terima kasih juga diucapkan kepada jeffrey ibrahim di atas tajaan baju untuk acara sidang media mayfair tempoh hari.Such a beutifull dress.thank u so much dear!!
                                                                       




and guys here are some of the pics, yang diambil dari fanpage mayfair.

                                        
        

M.O.RE O.F.F.E.R.S A.N.D C.O.L.LE.C.T.I.O.N.S A.R.E C.O.M.I.N.G S.O.ON!!!!!

DONT WORRY IF U DONT HAVE TIME TO SHOPP!! JUST CLICK TO HTTP://KHUPUKUPHU.BLOGSPOT AND WE ARE READY TO HELP YOU OUT!!

WHAT KIND OF HELP????
WE PROVIDE CASUAL WEAR, DRESSES, PANTS, SKIRTS,KAFTAN'S, BAJU KURUNG , MATERNITY WEAR, JUMPSUIT ETC ++++ACCESSORIES WITH INSYAALLAH AFFORDABLE PRICES.


WHAT IF , WHAT I WANT IS NOT UPLOADED HERE???

WE WILL CUSTOM MADE IT SPECIALLY FOR YOU..AND WILL SHARE ABOUT SOME MIX AND MATCH FASHION IF U WANT TO SAVE UP YOUR BUDGET.CONSULTANCY IS FOR FREE..YEAYYYYY

 I DON'T HAVE ANY MAYBANK ACCOUNT AND I HATE IT TRANSFERRING MONEY!!!!!
 HEYYY!! DON'T WORRY, I HAVE THE SAME PROBLEM TO  SOMETIMES.TOO LAZY TO GO TO THE BANK AND SOME OF US MIGHT NOT HAVE A MAYBANK2U ACCOUNT.WELL IF U ARE STAYING IN KLANG VALLEY AREA, WE CAN MEET UP BY SETTING UP AN APPOINTMENT.
GIVE US A CALL AT 0126361530 /0193969949
OR DROP US SOME EMAIL @ khupukuphu@gmail.com 


LOVE YA........
BY
FIZASABJAHAN

SHORT COTTON KURTA

WOWWYYY...IT'S A SHORT COTTON KURTA'S!!! U CAN WEAR IT WITH BELL BOTTOM PANTS, SKINNY JEANS, LEGGINGS, CAPRI PANTS OR U CAN JUST WEAR IT LIKE THAT TO THE BEACH WITH YOUR HOT "2 PIECE" INSIDE WOWWWW!! HOT!! HOT!! HOT!!












AVAILABLE IN VARIOUS COLOUR RED, BLUE BLACK, ELECTRIC BLUE AND PINK .WITH COTTON MATERIAL WHICH WILL GIVES U THE BEST COMFORT.WE DO HAVE AN ORGANZA FABRIC AND KASSA TOO.CHECK IT OUT GUYS!!!

SIZE- XS, S, M, L
PRICE - RM 59.90

STYLE URSELF WITH FANCY KURTA'S.

PLAIN COTTON KURTA

COTTON WILL DEFINATELY MAKE U FEEL COMFORTABLE WITH 
THE  soft, downy substance, resembling fine wool, consisting of the unicellular twisted hairs which grow on the seeds of the cotton plant. Long-staple cotton has a fiber sometimes almost two inches long; short-staple, from two thirds of an inch to an inch and a half I.THAT WILL MAKE U FEEL COMFORTABLE WEARING IT.
COME IN VAIOUS DESIGN AND COLOUR, HERE ARE SOME OF THE SAMPLE FOR YOUR EYES TO SEE.

                                                      PLAIN LONG COTTON KURTA ( TURQOISE BLUE )                                                      PRICE- RM79.90
                                                      SIZE - XS, S, M, L, XL, XXL
                                                      (WE CATER CUSTOM MADE TO ORDER)

                                                     



                                                      
PLAIN LONG COTTON KURTA (  BLUE  BLACK)
PRICE- RM79.90
SIZE - XS, S, M, L, XL, XXL
(WE CATER CUSTOM MADE TO ORDER)






U CAN ADD ON SOME ACCESSORIES WITH THIS PLAIN KURTA OR WE CAN DO THE BEADING FOR U.ALSO AVAILABLE IN RED,GREY, BLACK AND  GREEN COLOURS. T
OR JUST LET US KNOW WHAT'S UR FAVOURITE COLOUR AND WE WILL DO IT SPECIALLY FOR  YOU..DAA....



                                                     
 

VINTAGE FEVER

I know it's hard to find skirts to suit us, especially if we are not as tall as the models.Check out this vintage skirt.The flows make u higher and slimmer.Come in various colour such as black, brown and gre

SIZE - XS, S, M, 
PRICE - RM 69.90
SIZE- L,XL
PRICE - 79.90
FABRIC- LYCRA



MADE WITH PASSIONS

ATTENTION!!!!!!!GOOD NEWS!GOOD NEWS!!!!!

We are back again with dresses!!!! and this time short cotton dresses come in plain blue, black and red colour +++++ beside the ready made items, we also cater made to order on what ever design u like here but sometimes the sizes doesnt fit u.

PRICE - RM 79.90
SIZE - XS, S, M , L,XL
AND CUSTOM MADE TO ORDER .

LOOK.FEEL.LOVE

LOOK.FEEL.LOVE

Polka fever


Hye guys..back with the short dress and this time with the POLKA FEVER theme.
size - free
price -rm38






Princess sleeves blouse

This princess sleeves blouse suits everyone from teenagers to an adult.Feel young and chick by mix and match what ever u have in your wardrobe to look HOT!!!! this season.
size- free
fit to wear from size (s to m)
Price - rm 35 

Look.feel.love




SHAZZYTYLE IS NOW OPEN!!!!!!

HOLLA..THERE..

TO ALL FASHION LOVERS DONT FORGET DO DROP BY AT SHAZZYTLE LOCATED AT SUBANG TAIPAN FOR GORGEOUS, NEWLY AND TRENDY FASHION STYLE.WITH AFFORDABLE PRICE OF COURSE.OWNED BY MY LOVELY FRIEND AND SISTA SHAZZ.
CHECK IT OUT!!!

cepatnya masa berlalu

HOLLAA...



hurm..cepatnya masa berlalu, sedar tak sedar dah masuk 20 hari bulan januari.Macam macam perkara yang terus dilalui meskipun tahun dan hari silih beganti.Hurmmmm itulah yang dinamakan hidup.Kerja di pejabat seperti biasa tiada bezanya.saban hari makin banyak kerja..huhuhu..but im enjoying it so much, what im doing right now.

setiap hari, bangun dari tidur, saya sentiasa  bersyukur di kurniakan  suami disisi, keluarga + keluarga mertua yang penyayang serta rakan2 sekolah + rakan2 di pejabat yang sentiasa menyokong saya .Walaupun ada ketikanya sebagai manusia pasti kita tidak akan pernah terlepas dari kesilapn walaupun bersama orang yang kita sayangi, maklumlah sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula kita sesama manusia.Justeru sentiasa memaafkan dan meminta maaf andai rasa kita pernah menyinggung perasaan orang lain.Kerna kadang- kadang dalam kita begurau senda, atau berbual mesra ada org yang tersalah sangka, dan boleh menimbulkan prasangka kan???betul x?? timbul lah rasa tidak puas hati dan sebagainya.Tetapi atas rasa kasih dan sayang kepada sesebuah persahabatan itu, tak salah rasanya jika kita saling berbuat demikian kan??kan??kan??hahhaha..

Ok lah..mcm tu juga lah dengan tugas sebagai hos tv...Adakalanya, seringkali penonton tersalah interpretasi terhadap apa yang dicakap atau tentang topik perbualan yang di bincangkan.Lagi2 kalau sesetengah penonton yang mendngar perbualan ditengah2 yang tidak tahu atau mengikutinya sejak dari awal.Macam2 yang sering disalah tafsirkan.Terlalu subjektif untuk di bincangkan tetapi kami tetap cuba membuat yang terbaik untuk menjaga sensitiviti semua pihak.

pakaian oh pakaian...

bercakap tentang pakaian..hurmm spenonton selalu akan memberi komen tentang pakaian yang dipakai oleh setiap..hurmmmm..terima kasih di atas segala komen anda itu..tetapi..tidak kiralah apa jua program yang di hoskan oleh setiap pengacara, m3, nona, mhi, whi etc..semua baju2 itu telah disediakan oleh pihak yang bertanggungjawab..HURRRMM dan kadang2 bukan senang nak dapat baju tajaan dik non..jadi kami pun x blh nak terlalu cerewet dan melampau, serta harus juga menghormati skop kerja orang lain.

hihihi..itulah dia rencah kehidupan.Jadi semakin hari semakin kita mengharungi setiap cabaran dan dugaan, semakin ia memtangkan diri kita.Semoga kita semua di rahmati ALLAH swt.amin.
sayang semua.


oklah..sampai di sini untuk kali ini, Gambar kali ini, gambar whi deepavali..see ya next post

LOOK.FEEL.LOVE

fizasabjahan.

DRESSES

PRINCESS SLEEVES DRESS

PRICE RM  48

It's time to feel free.Fly with us with these dresses.Feel comfortable with the cotton fabric material + with the "A" cut design suits everyone from sizes xs to m.You can wear it with hijab, or not.And you can style it with belt as well.

LOOK.FEEL.LOVE